Известие

Collapse
No announcement yet.

Пак спрачките

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Пак спрачките

    Зравейте-преди време бях писал за проблема със спирачките-че педала ми е твърд и тежко спира.съвсем случайно открих проблема - скъсана пружина на кантара - обаче се закрепила на моста и като я погледнеш си седи като здрава.Намерих пружина от фиат(мръсните араби на симеон ми искаха за нея 20лв)смених я и спирачките се оправиха(забравих да пиша че рамото на кантара беше клеясало и го раздвижих)-при леко натискане спирачките са меки и кове. Тъкмо се изкефих яко ииииииииииии дойде другия проблем - при плавно натискане спирачките са ОК, но при рязко натискане педала пропада до половоната - това ме навява на мисълта за вуздух - обезвъздуших я наново - няма ефект. Замислих се за спирачна помпа -ама преди да сменя пружината този проблем го нямаше. Дайте акъл че вече моя сварши.
    ALFA 155 TS 1.8 -93

  • #2
    проверявал ли си О-пръстените на самите спирачни цилиндърчета, тъй като натиснеш рязко спирачките налягането в системата е високо и ако някои е изпуснал при високото налягяне ще ти изпуска течност от там и ще ти охлабва педала.
    При мен има друг проблем като си на светофар и държиш спирачката натисната в даден момент педала омеква но спирачката не изпуснала. Нямам си идея от какво се получава.

    Comment


    • #3
      ми никъде не тече по колелата, и от казахчето грам не изчезва
      ALFA 155 TS 1.8 -93

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Hristian37
        ми никъде не тече по колелата, и от казахчето грам не изчезва
        A сервото ??? Гледал ли си дали не е пълно ? Оттам идва и търсене на ново серво.Ако си и с ABS смяната на сервото е много лесна работа. Ама няма да се пласшиш.
        Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
        Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

        Comment


        • #5
          ми сервото не съм го гледал ама никога не е из4езвала спирачна те4ност, ина4е съм без АБС
          ALFA 155 TS 1.8 -93

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Hristian37
            ми сервото не съм го гледал ама никога не е из4езвала спирачна те4ност, ина4е съм без АБС
            И при мен нямаше изтичане никъде.Никакава загуба на течност / не съм доливал/ Но като свалих след 3 часа мъки помпата се оказа, че сервото е пълно с сп.течност и може затова да му се е скапала мембраната.

            Честито ти си с дебело серво като на ЗИЛ и то е голяма рядкост. Бях намерил първо такова за 80 лв.
            Колите с ABS сме късметлии - само за 40 лв серво .Става от Типо ,Брави.
            Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
            Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

            Comment


            • #7
              ако мембраната на сервото се скапала, не трябва ли мени оборотите на празен ход и като му загрее да гасне при празен ход

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от tuturutka
                ако мембраната на сервото се скапала, не трябва ли мени оборотите на празен ход и като му загрее да гасне при празен ход
                При мен нямаше гаснене , но пък и нямаше спиране - беше съвсем малко по добре от влак.
                Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
                Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

                Comment


                • #9
                  Крис бъркаш нещо за да е пълно сервото значи имаш проблем със спирачната помпа, а относно мембраната ако му е скъсана -ще съска и мени оборотите, от само себе си не може да се напълни сервото, а помпата се сваля лесно (за АБС незнам) като свалиш мъркуча към дросела и дебитомера. Макар че не виждам логика в поста ти ще я сваля тези дни и ще пиша. Но пак ти казвам - този проблем дето го описваш го имах на Голфа и беше скъсана крайната гумичка на помпата и течността си изчезваше

                  P.S. Зила няма серво
                  ALFA 155 TS 1.8 -93

                  Comment


                  • #10
                    Равномерен ПХ няма гаснене , няма вдигане на обороти. Карах в навалица и я оставих по инерция. натиснах 1 пъ спирачките - спира нормално.След около 200м пак натискам и чувам съскане в краката си и не спира мамка му -изприщих се.
                    И после само на скорост и опити за спиране от далече .Поддържане на голяма дистанция от предният. Не ми се пише повече има го в ремонти. само дето след всичките услия по демонтажа 3 пъти обезвъздушавах.
                    Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
                    Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от kris11
                      Равномерен ПХ няма гаснене , няма вдигане на обороти. Карах в навалица и я оставих по инерция. натиснах 1 пъ спирачките - спира нормално.След около 200м пак натискам и чувам съскане в краката си и не спира мамка му -изприщих се.
                      И после само на скорост и опити за спиране от далече .Поддържане на голяма дистанция от предният. Не ми се пише повече има го в ремонти. само дето след всичките услия по демонтажа 3 пъти обезвъздушавах.
                      Само дето от целата работа нищо не се разбра последно си имал спукана мембрана или течност в сервото или и двете
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • #12
                        И двете. Имах спукана мембрана и заради това се изгърбих докато стигна до сервото. Когато откачих помпата видях, че сервото е пълно и хукнах да търся и нова помпа. И това беше в събота в 13 часа .Всичко на косъм до затваряне на магазините.
                        Резултата е чисто нова магазинска помпа и серво 2 -ра младост.
                        Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
                        Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от kris11
                          И двете. Имах спукана мембрана и заради това се изгърбих докато стигна до сервото. Когато откачих помпата видях, че сервото е пълно и хукнах да търся и нова помпа. И това беше в събота в 13 часа .Всичко на косъм до затваряне на магазините.
                          Резултата е чисто нова магазинска помпа и серво 2 -ра младост.
                          Така се съгласих
                          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                          sigpic
                          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                          Comment


                          • #14
                            колега май съм малко закъснял,ама мисля че проблема е в помпата.
                            провери на стенд за спирачки като почне да ти потъва педала дали не
                            ти хващат само задните колела!

                            Comment


                            • #15
                              СПИР4КИТЕ

                              ам не 4е сам наи компетентниа но аз и ниакои други колеги сас 155 обсаждахме проблема сас спирането и останожихме 4е в краина сметка каквото и да правим тиа "трактори" просто си ниамат спира4ки.фабри4но им е
                              4ервената 155-ица с 4ерните 17''-ки

                              Comment

                              Working...
                              X